Dagen, i bilder! (:

Jag gör ett litet inlägg med halva min dag i bilder. Alltid trevligt särskilt eftersom jag blev riktigt nöjd med ett par stycken!


Jag följde med Nelly som tävlade dressyr idag. Idag var vi i Vartorp hos deras ridklubb och förutom att de hade en anläggning som låg helt underbart var tävlingen även väldigt välarrangerad! Helt klart en tävlingsplats att rekommendera!

Inne på banan, måste säga att ridhuset var väldigt ljust och fint!

Bra gick det också! Nelly vann LC:2an - givetvis tack vare att jag är en så kanonbra coach (;

Vi träffade även Nellys gamla foderponny och hans nya fodervärd. Alltid kul då han trots allt stod i vårt stall i nästan ett år.

Jag fick även testa Svantes "äldre tvillingbror" (en annan D5000 för er som inte förstod), han har ett större objektiv och nog blev både jag och Svante lite avundsjuka...!

Avslutningsvis fick Nellt agera fotomodell i de vackra omgivningarna.

Gården hade gångavstånd till en sjö, vilket jag inte alls vill ha eller så...

Det var allt för idag! Och ett stort grattis till Nelly, givetvis.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback