Dagens ridning

Index: Kan ju inte påstå att jag är nöjd. Han var stel, jag blev stum i handen, han blev arg. Jag blev också arg och kom sedan på att det inte hjälper att skälla på honom. Det kändes bättre mot slutet. Vi ska ner på banan i morgon igen och hoppas att vi har banan för oss själva. Så att jag kan koncentrera mig helt på Index och inte min omgivning... Dålig ovana jag har (;

Tror att jag blir både stressad och pressad när jag vet att allt vi har snart kommer att ta slut snart, alldeles för snart. Jag vill så mycket och då blir det bara fel, bättre att göra det man kan och göra det bra än att hoppas att man ska kunna göra underverk på en dag, eller hur?

Hur sätter man pris på och säljer en vän, sin bästa vän...?








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback