De 3 värsta/roligaste...

...avfallningarna jag har lyckats med.

1. Med min shettis, jag var inne i någon sorts "kan själv-period" och skulle minsann visa att jag kunde trava uppför en backe utan ledare. Tja, min shettis sprang i väg och sedan gick det ännu fortare innan hon svängde lite häftigt och jag ramlade av i en snödriva vid en bergknalle.

2. Jag tävlade en ungponny, skulle ta ett paket eller liknande som rasslade. Ponnyn blev livrädd och skenade, hoppade en oxer bakifrån och bockade sedan som en idiot innan han svängde för ridhusväggen. Jag svängde inte... Jag var ganska nära att ramla av i väggen.

3. Skulle hoppa en trippelbarr med Index, jag reste mig upp för tidigt och glömde att ta tillbaka honom innan hindret. Förväntade mig att han skulle hoppa, det gjorde han inte. Det blev en tvärnit, vi kraschade hela hindret och Index blev livrädd och slängde sig runt. Men jag satt kvar ett tag innan jag mer eller mindre hoppade av och landade på fötterna.

Har bloggtorka om ni undrar så försökte hitta på något att skriva om ^^







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback