Se & jämför (:

Eftersom jag inte har så mycket bättre för mig kan jag visa två videoklipp som jag hittade på youtube. Ett från 1960 och ett från i år. Tycker det är ganska kul att jämföra olika ridstilar. Vet inte om ni har samma intresse som jag.


Där har vi då ritten från 1960. Så fortsätter vi med nästa ritt.


Ni kan ju aldrig gissa vem ryttaren är eller varför jag valde henne va? Det är ju ganska allmänt känt att hon håller på med rollkur...

Jag måste ju säga att de inte var så kassa på att rida för 50 år sedan, tycker nästan att de var bättre då, på ett sätt. Nu går det ju inte att jämföra gången på hästarna precis, att aveln har gått framåt syns ganska tydligt skulle jag vilja påstå.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback