Vi lyckades, tillslut!

Mars 2006
Februari 2012
2007
2012
2007
2012
 
Jodå, vi har jobbat på och resultatet måste jag säga blev väldigt, väldigt bra! När jag ser tillbaka inser jag att vi har utvecklats något enormt ihop, tillsammans som ett team. Det är kul att se tillbaka på och inse att vi lyckades med något väldigt bra ihop. Inte syns det på bilderna från 2006/ 2007 att Index skulle kunna bli en duktig dressyrponny eller att jag skulle klara av att utbilda honom. Men det är resultatet, och nog kan jag le åt det och titta tillbaka på bilderna och inse hur bra vi växte ihop med varandra och började förstå varandra. För att tillslut komma till den punkt där vi förstår varandra utan och innan, känner varandra så bra det bara går och kan med minimala hjälper göra något som vi aldrig kunde när jag fick hem honom under vintern 2006 - rida dressyr.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback