Vi vänder till ett nytt, oskrivet blad

Alla sagor har lyckliga slut, ibland måste man bara vända blad och byta kapitel. Idag får jag se som dagen då mitt och Index kapitel tillsammans tog slut. Istället är det en annan tjej som kommer att få skriva hans historia med mig som åskådare. Jag minns den underbara tid jag hade tillsammans med min ponny med glädje och hoppas att hans nya ryttare kan få minst lika många roliga minnen tillsammans med honom. Även om jag inte har alla minnen på bild så bär jag ändå med mig dem inom mig, där jag alltid kan plocka fram dem oavsett var jag är.
 
Nu önskar jag Index och hans nya lilla ryttare all lycka i världen. Jag vet att han kommer få det bättre än någonsin!
 
 
Remember:
 
I've been with you such a long time
You're my sunshine and I want you to know
That my feelings are true
I really love you
You're my best friend! <3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback