Ihopsläpp (:

Idag har jag först ridit Charlie, det gick riktigt bra! Han är helt underbar att rida just nu måste jag säga. Ett stort plus för hans fina gångarter, temperament och vilja! Det här är, enligt mig, en häst som kan gå långt (:
 
Sedan har vi ändrat om lite i hagarna och vant av Thunder Boy så att han nu får gå tillsammans med storebror Rainman istället. Givetvis var jag och Svante där och tog lite bilder, tyvärr regnade det så linsen blev blöt och kvaliteten på bilderna tyvärr ganska dålig... Skitväder får jag säga! Jag vill faktiskt att det ska vara minusgrader och pudersnö istället för den här isen och allt blask.
 
Thunder Boy och Rainman hälsar på varandra, lillebror talar tydligt om att han minsann är liten (;
Sen blev det lite bus och lek, ja jag fotade nästan bara Rainman men jag kan nästan säkert säga att Julia fotade Thunder Boy (:
Halvbröderna, de är faktiskt väldigt lika varandra ändå måste jag säga! Framförallt i typ och färg (:
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback