Åter i skolan

Då har jag lyckats med att hamna i skolan efter sådär 3 veckors frånvaro. I vilket fall så hade jag nog hellre stannat hemma en vecka till. Särskilt med tanke på att solen skiner och det verkar vara fint väder idag. Det är mycket trevligare att rida när det är ljust ute än när det är mörkt.

Fast nu behöver jag inte oroa mig så mycket för det går väl inte att rida ändå. Snön har halvt smällt och ridbana är säkert en skridskobana precis som det antagligen kommer vara ute i skogen. Jaja, det finns för många nackdelar med att sakna ridhus. Fast man blir inte bortskämd kan jag lova! Man blir ganska härdad av att rida ute oavsett väder. Vilket kanske är positivt ibland (;









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback