Dagens ridning!

Wiho! Jag har äntligen kravlat mig upp på en häst igen! Eller häst, låt mig se en förvuxen tax a.k.a Index. Han skulle inte bli glad om han såg det här... Men min kära lilla ponny fick stå ut med mig idag igen. Det hoppas jag att han uppskattade, jag gjorde det. Jag har bara skrittat så nej jag har inte överansträngt mitt huvud. Och ja läkaren sa ingen ridning på en vecka men va fan, det var skritt på en ponny?! Dessutom mockade jag inte alls stallet, nejdå jag mockade bara mina boxar.

Sen mår jag faktiskt bättre idag, kan bero på att jag har haft en lektion och kom hem vid 12.04? Det är inte så ansträngade att gå 3:dje året på teknikprogrammet om ni ville veta (;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback