Året 2011

När jag ändå håller på kan jag sammanfatta hela året (;


Jag köpte Svante, min kära lilla Nikon D5000.

Jag startade min första storhästtävling, på mamma häst Ballerina, det var Ballerinas första tävling med så nog var jag nöjd med att vi tog oss runt programmet!

Jag visade Skrutten på 3-årstestet och fick en massa goda vitsord från domaren på ridprovet!

Givetvis blev det en del speedway, här från en hemmatävling med min personliga favorit Jason Crump i ledning.

Den 10 juni kom vår underbara lilla Rainman till världen (:

Köpte mina fina älskade ridstövlar (:

Jag hamnade i Skåne samma vecka som det var Falsterbo.

Falsterbo blev det givetvis och bilden är på världens coolaste häst som ställde sig och betade under prisutdelningen...!

GP i Målilla, årets speedwayhändelse!

Eksjö stadsfest där jag såg min absoluta favorit inom musik - Kapten Röd samt fick autograf och en fin bild ^^

Jag fyllde 18 det här året, men det har jag inga fina bilder ifrån (;

Tekniktreorna åkte till Stockholm, en skolresa iofs, men i juni åkte vi helt oplanerat till Göteborg och Liseberg!

Jag var Nellys personliga coach på ett par tävlingar och med mina god råd som grund vann hon en LC:2.

Tillslut lyckades jag med att ta mitt körkort och sedan den 9 nov har vägarna inte varit säkra i Småland.

Det var nog det viktigaste, struntade givetvis i att upprepa mina och Index bedrifter. Tänkte bara att det kunde vara kul att se att jag gör något annat än rider, dvs tittar på speedway, pratar speedway och drömmer om speedway på sommaren! (;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback