Det där med hederspriser...

Något jag kom att tänka på nu när tävlingsåret är slut är att antalet kassa hederspriser har sjunkit rejält. När jag blev placerad förra året fick jag allt som oftast tillbaka startavgiften eller ett hederspris som höll bra klass. Startavgiften tillbaka är nog ett av de smartaste pris en klubb kan ha. De slipper leta efter sponsorpriser som ingen vill ha eller försöka komma på något användbart. Det är ett smidigt pris för klubben och något som jag tror att de flesta uppskattar! Ett tag fick man mer eller mindre bara en massa konstiga hederspriser som ingen vill ha, eller kan använda.

Det absolut sämsta hederspris jag någon gång har fått var ett myggspray (till mig själv) och ett nyckelband. Jag vet inte ens var de sakerna har tagit vägen. Det visade sig att just den klubben var ganska snål så länge man tävlade på lokalnivå vilket de har visat mer än en gång efter det... Annars blev jag hyfsat besviken när jag som B-ponnyryttare på 11 år eller liknande fick ett kit med hårprodukter. Hur tänkte de där? De har kommit till användning men; Index har haft en sak i manen och det tog några år innan jag förstod meningen med sakerna ^^







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback