Sammanfattning av året

En kort sammanfattning av året för min och Indexs del:


Vi klädde upp oss, tränade och blev fotade.

Tränade lite till...

...för att tillslut få se resultatet i Div. 1 med en andra plats i andra omgången!

Vi startade en lokal hopptävling under året.

Vi åkte, tillsammans med resten av div. 1 laget i dressyr, till Öland och red sista omgången, vilken vi vann! Laget slutade sedan på en hedrande 3:djeplats och jag och Index fick vår första regionala placering, och ett nationellt kval efter en ritt på 62, ... % i LA:P1!

Vi följde upp det hela med en andraplacering i LA:P1 några poäng från ett sista nationellt kval. Vi bjuder på oss själva på prisutdelningen vill jag lova (;

Vi tränade lite hoppning hemma (:

Lekte med Nelly och Diza på åkern.

Tränade dressyr på åkern och lekte litegrann...

New Forestmästerskapen ska inte förglömmas där vi kom på en hedrande 4:djeplats i LA:4, själva SM-klassen i dressyr.

Min snygging blev poängbästa valack och blev dessutom 5:te snyggaste New Foresten (en delad plats iofs...)

Index tillsammans med Grythöjdens guldvalacker, Index längst bort (42 p), pappa i mitten (40 p) och bror närmast (41 p).

Vi åkte till Braås där vi fick med oss en andraplacering i lagtävlansprogrammet hem! Den placeringen gjorde oss uppklassade ur LC (:

Jag och Index klädde ut oss till hoppryttare!

Tränade i ridhus...

För att göra bort oss på DM, mitt fel helt och hållet...

Men vann KM i hoppning!

Tog kort på min snygging (:

Klippte en rolig smiley på Index rumpa :P

Och fotade snygging en gång till (:

Det var nog det viktigaste som hände oss under året som gått! (:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback