C-ponnyer på väg uppåt (:

Nu är det nästan så att man blir lite avundsjuk på alla tävlingsryttare. Men den känslan gick över ganska fort efter att jag hade klickat ner startlistorna. Då kunde jag nämligen inte längre se det faktum att det var 7 stycken anmälda C-ponnyer i LA:P1. Var hade alla de tagit vägen under den tiden jag tävlade ponny?

Trevligt att veta att jag fick tävla mot D-ponnyer och nu året efter så är det ett överskott på C-ponnyer... Jaja, det är roligt att de har kommit fram från diverse skogsområden. Det blir nämligen lite tråkigt om det bara är D-ponnyer på en tävlingsplats. Man kan nästan tro att det hela är förväxlat med en storhäst-tävling när det bara är en kategori (;





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback