Dressyr (:

Dressyrade med min kära lilla ponny idag med. Han är så himla fin just nu! Åh, förstår för närvarande varför jag tvekar på när han ska säljas. Säljas ska han dock, snart, tror jag... Oavsett vad så vi verkligen börjat förstå varandra tillslut. Sådana jobbiga saker som skolor, enkla byten och förvänd galopp sitter helt klockrent. Idag var han dock inte helt samarbetsvillig i skolorna vilket enkelt förklarades med att han sprang med benen i kors och ville kissa... Suck på honom ibland.

Tror jag ska slänga på honom kandaret någon dag när det är fint väder och jag har fotograf. Det känns som om vi båda har mognat ordentligt sedan sist det användes. Och ja, jag är lite dum som vill slänga in en massa skrot i munnen på min ponny. Men känslan när de går bra på ett kandar kan inte jämföras med ett tränsbett!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback