Jag älskar matte...

Idag rök mitt betyg i matte E åt skogen men lika glad är jag för det... Eller jag vet inte än men när man känner sig säker på max 2 frågor av 12 så känns det jättebra! Nu får allt det fina vädret ta och muntra upp mig, tänkte springa en liten runda i skogen innan jag följer med på hoppträning.

Skyller mitt eventuellt dåliga resultat på att de hade flyttat den engelska Elite League speedwayen från måndag till onsdag. Inte missar man väl Poole Pirates mot Peterborugh (stavning?) Panthers för att man har matteprov dagen efter?! Nänä, då pluggar man i reklampauserna och det jag hann med kunde jag faktiskt på provet. Resten mindes jag nästan hur man skulle göra (;





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback