Stipendieutdelning (;

Hm, dagen har fokuserats på att jag, som jag trodde, skrev bort mig på mitt Matte E-prov. Resultatet blir mitt enda G, i hela betyget (Nej, resten är inte IG utan VG och en övervägande del MVG)! Jag SKA minsann få göra ett omprov! Det som fick bort tankarna var lätt dagens stipendieutdelning. Nog för att jag var så nervös så jag knappt kunde skriva mitt konstruktionsprov på morgonen, eller för den delen äta lunch. Men sedan var det faktiskt riktigt kul att stå där och ta emot stipendie och svara (*host*) på Vetlanda-Postens frågor. Trevligt, trevligt måste jag säga!

Framförallt är det kul att få en bekräftelse och en uppmuntran på det arbete som jag faktiskt (otroligt nog) har lagt ner på skolan. För min del räckte det med nomineringen, det visade ändå att lärarna ansåg att jag har gjort ett bra arbete. Att sedan få stipendiet det var bara en väldigt trevlig bonus!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback