Elitseriepremiär!

Årets elitseriepremiär för Elit Vetlanda gick av stapeln idag. Gissa vem som stod och frös händerna av sig på Vetlanda motorstadion? Jag, givetvis. Det blev faktiskt en jämn och spännande match som slutade med seger för Vetlanda! Ett plus är givetvis att det faktiskt var flera omkörningar idag, Vetlandas speedwaybana är ju känd för att vara en travbana fylld av Följa-John-Speedway. Idag var det inte lika mycket av den varan (;

En stor diss går dock till alla dessa "läktarkommentatorer". Jag har inget intresse av att veta hur dåliga ni tycker att förare, lagledare, banor, funktionärer eller cyklar är. Det är fruktansvärt irriterande att höra en massa skit om allt och alla. Ett tips, ibland är det bättre att vara tyst och inte säga allt man tänker! Jag tror inte att personerna själva skulle uppskatta att få samma skit slängd på sig bakom ryggen. Dessutom tycker inte jag att man ska uttala sig innan man kan bättre själv. Och köra speedway tror jag inte en enda av dessa kommentatorer kan! Så var tysta och sprid en trevlig stämning på stadion. Ännu bättre vore det om ni verkligen fullföljde ert hot och blev Dackesupporters. Det enda bra som finns i Måilla är Darcy Ward så lite mer skit gör väl inte så mycket? (;

Förövrigt, ang. läktarkommentatorer det samma gäller givetvis för ridsporten!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback