Dagen!

Idag har jag:
* Gått med Rainman, vi gick en ny runda och han skötte sig jättebra trots att han träffade kor och diverse andra grejer för första gången i sitt liv.
* Promenerat 5 km. Och det bästa! Jag kände ingenting i min höft eller ljumske under hela den tiden jag var ute och gick! Äntligen har kanske muskelinflammationen börjat ge sig! (:
* Packat upp mina sista saker och så smått fortsatt att städa upp i mitt rum. Det är inte bra att inte ha något att göra under dagarna.
* Slappat, läst och gjort ingenting ^^
* Jag SKA snart iväg på jägarskola, andra gången blir det nu och det är faktiskt intressant. Saknar dock den militära disciplinen en del... 
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback