Jag och Ballerina

I söndags blev det istället Ballerina som fick stå ut med mig. Om man bortser från att hon var rejält spänd den första kvarten så gick det riktigt bra sedan. Jäklar vilken gång hästen har alltså! Kan ju inte ens sitta ner i hennes ökade trav... Struntar man i det så måste jag säga att det går allt bättre.

Några bilder från dagen, jag är ju inte så van vid att rida en så pass stor häst som synes. Dock antar jag att jag måste börja träna på detta!
 
// Johanna




Fin blogg :) Jag har en tävling på min blogg, vinn snyggt schabrak och få en länk! :) www.pageryd.blogg.se

2012-11-08 // 17:28:59

Hej, jag har kikat in här några gånger , fin blogg!
vad ska du göra nu när du inte längre mönstrar?
asså, med hästarna och så, för ponnyn du hade har du inte kvar längre, av vad jag förstår?
för intresset finns kvar, i guess?

2012-11-11 // 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback