Kommunikation...

Jag älskar den kommunikation som finns i det svenska samhället... Nu ska min telefonskräck uppenbarligen botas på riktigt för nu har jag ytterligare ett roligt telefonsamtal att se fram emot! Kommer snart inse att telefonlurar inte är försedda med huggtänder, det har dock bara tagit några år.

Annars har jag roat mig med att göra ingenting idag. Om man bortser från den stunden då jag var ute och sprang/joggade. Idag kom jag upp i en sträcka av knappt 5 km i olika tempon, långsamt på vägen dit och ett allt högre tempo på hemvägen. Börjar bli lite tråkigt att springa samma väg hela tiden nu... Men som skogen ser ut nu så är jag ganska isolerad (;

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback