Gårdagen (:

Och idag är det bara 18 dagar kvar tills jag muckar! Och det firades med att rida Ballerina. Vilket var riktigt roligt! Det var ju trots allt ett antal veckor sedan jag red en häst ordentligt, förra permissionen blev det ju bara en skrittrunda på Iza. Igår däremot blev det ett riktigt dressyrpass med Ballerina och idag har jag planerat in ett med Diza. Snacka om häst-permission den här gången. Kan inte bli mycket bättre måste jag säga (; Inte kan jag säga att jag har legat och latat mig heller utan jag har faktiskt tränat, fast på ett roligare sätt än att marscha med stridsutrustning. Tränar väl inte samma muskler dock, och det är ju ett minus. För tyvärr så behöver jag väl inte oroa mig för att jag måste klamra mig fast på en häst under "aldrig ge upp-veckan". Risken är nog större att jag måste klamra mig fast vid närmaste ryggsäck för att inte tappa bort plutonen under marscherna och då har jag inte mycket nytta av att ridmusklerna är vältränade... (;
 

Jag och Ballerina i april förra året, bad inte mamma ta med sig kameran ner idag då jag kände att det min ringrostiga stil är lite för rolig för att ha på bild (;
 
// Johanna
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback