Index <3

Titta på min underbara, vackra lilla ponny. Börjar få björnpäls och har finare knoppar än vad jag någonsin har lyckats med! Har alldeles underbara bilder på Index och hans nya ryttare men vill inte lägga upp dem utan tillstånd. Här poserar iaf min fina lilla ponny alldeles ensam på bilden.
 
Och jag kan lova en sak. Tiden i Skövde har varit tuff och intensiv så att tänka på sådana oväsentliga saker som min lilla ponny har jag inte hunnit med. När jag däremot fick bilder på honom och hans nya ryttare mindes jag honom plötsligt. En sak är dock säker det var med ett leende på läpparna och glädjetårar rinnandes som jag tittade på bilderna och kom ihåg - samt kände igen - hur det var att sitta på, krama om och klappa den där underbara ponnyn.
 
 
 




*SNYFT!*<3

2012-10-13 // 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback