Häst-permission! :-)

Har haft en riktigt trevlig häst-permission den här gången! I söndags red jag ballerina och i måndags diza, båda dressyr nere på banan. De där två är för övrigt varandras motsatser. Ballerina gör allt för att få arbeta och vet knappt var hon ska göra av energin. Diza använder sin energi till att slippa undan och blir pigg för slippa arbetet.
Lite kul att rida två så olika hästar efter varandra när jag är lite ringrostig! Men det gick bra och jag hade inte glömt bort så mycket ändå. Båda hästarna jobbade nämligen på väldigt bra och var både svettiga samt hade dregglat så fint ^^ själv får jag nog dock hälsa mina befäl att jag ridit lite väl mycket under permissionen och därför är lite stel. Får se hur det mottas ;-)

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback