Rakt bakåt, eller jag menar snett...

Har inte så mycket att skriva egentligen. Men kan hälsa att det där med att backa 18-19 m rakt är inte så enkelt som det ser ut. Om jag ska vara ärlig, att backa lastbil och släp är riktigt svårt. Den har nämligen en förmåga att gå åt alla möjliga håll utom just det hållet man har planerat. Och när man väl tror att man är på rätt kurs ja då bestämmer sig fanskapet för att man var en halv sekund för sen med att räta upp så då knyter sig allting. Allt medan man själv sitter och dunkar huvudet i ratten i ren frustration och lär sig registreringsnumret på släpet eftersom det står bredvid hytten. Men uppenbarligen är det inte omöjligt så jag ska fortsätta traggla, traggla och traggla lite till. Jag började trots allt dagen med att inte kunna röra mig en halv meter bakåt till att kunna backa närmare 100 meter. Framsteg! Nu, sova och drömma om backning!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback