Satans förkylning...

Tja, jag gillar inte att klaga egentligen. Men idag är ett sånt där undantagsfall. Jag tror jag har drabbats av en riktig (typ en manlig) förkylning. Hade planer på att gå till jobbet idag då jag bara hade 37,3 i feber men efter att det tagit 1 timma för mig att få i mig en macka och en drickyoghurt samt för att kroppen känns som att den blivit överkörd av en lastbil så ångrade jag mig. Så idag är jag hemma och är sjuk. Jag hatar det egentligen, mycket pga den där jävla karensdagen (måste vara världens sämsta påfund!). Jag kan nämligen ärligt säga att jag hade gått till jobbet om jag hade orkat, och jag vill inte bli bestraffad för att jag har oturen att bli sjuk! Men, men antar att den är bra på något sätt, den fick ju mig att gå till jobbet igår... Ångrar dock lite att jag inte gick hem tidigare igår så hade jag fått sjukersättning idag. Men inte ens en snål, jävligt envis smålänning kan väl tänka på allt (;
 
Nu så ska jag roa mig med att titta på film, titta på film och titta på film så hoppas jag att jag är pigg och kry i morgon!
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback