I-landsproblem

Dags för klagomål på månadens största I-landsproblem!
 
Först tog de Facebook men jag brydde mig inte jag har ändå en app som fungerar.
Sedan tog de Wikipedia men jag brydde mig inte jag har ändå en app som fungerar.
Sedan tog de SMHI men jag brydde mig inte jag har ändå en app som fungerar.
Sedan kunde jag inte titta på Youtube-klipp överhuvudtaget och nu börjar det här bli lite väl irriterande.
 
Så vad jag har gjort? Jag har kopplat in ett gammalt Zyxel-modem som fungerar klockrent! Det var länge sedan det var en sådan fröjd att surfa på datorn må jag säga. Facebook fungerade klockrent, att titta på Youtube-klipp var inte ens jobbigt. Givetvis är inte allt frid och fröjd för det. Det finns nämligen inget WiFi på det gamla modemet och jag som använder min iPhone till mycket surfning har därmed problem. Givetvis är 3Gt ute i de småländska skogarna kasst och slänger man på en begränsad datamängd på det blir man (om man är beroende av mobilsurf) en smula handikappad. Så jag ringde faktiskt till Telia idag. Hamnade i en jävla kö! Började på plats 83 (!) och hade en beräknad väntetid på 39 min...
 
Om väntan var förgäves eller ej får vi se, en ny router kommer snart på posten. Jag håller tummarna för att det löser problemen!
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback