Dagen i korthet :)

Idag hade jag turen att jag skulle rida Charlie när jag kom hem. Eftersom jag lyssnat på föreläsningar hela dagen så var jag ganska trött rent psykiskt så det var riktigt skönt att få komma ut i regnet! Vad gäller Charlie så verkade han lite trött så nu får han lite välförtjänt vila ett par dagar. Man får ju inte glömma bort att han faktiskt är unghäst och måste vila både kropp och knopp med jämna mellanrum.

Och varför måste man gå och lägga sig när man är som piggast för? Ärligt talat så trivs jag riktigt bra i min gröna uniform men varför måste alla arbetare, inklusive militärer, vara så satans morgonpigga för??? Börja redan kl. 07.30, det är mitt i natten ju ;) Jaja, jag ställer säkert om kroppen lagom till semestern... ^^






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback