Dagen (:

Jaha, vad har jag lyckats göra idag då?
* Skrittat Charlie tillsammans med Julia och Iza.
* Friserat Rainman dvs ryckt panluggen och trimmat till manen.
* Läst en massa körkortsteori till C- och CE-kort. Hm, har visst en hel del kvar att lära om man säger så... Nä jag vet inte hur motorn fungerar, vad en laddluftkylare är till för, vad rangerventilen är bra för och hur katastrof/parkeringsbromsen fungerar på ett bortkopplat släp... Men med det säger jag inte att jag inte kan lära mig det! Jag kan en del grunder nu, låt mig se? Turbon, diffen, däckdjup och däckmontage sen tog kunskapen slut igen... (;
* Nu ska jag se ett par avsnitt av Homeland, en av de bästa serierna som går just nu! (:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback