Gårdagen

Gårdagen då, jag tog en härlig sovmorgon och var piggare än någonsin! Sen så rullade dagen på.
 
* Mockade och red Diza åt Nelly, red tillsammans med mamma och Julia ute i skogen.
* Tog en promenad med Rainman och var stöd åt Julia och Iza.
* Åkte skridskor på dammen, en av de få motionsfomer jag faktiskt tycker är rolig, Julia följde med tillsammans med sparken.
* Tittade på Gladiatorerna som vi spelade in på fredagen, utmanarna är ju grymt vältränade! Mitt mål för iår är att bli lika vältränad... (som om jag kommer orka med den träningen?)
* Avslutade med att se på den nya De tre musketörerna, den hade ju en visst underhållsvärde i action-/stuntscenerna annars var den väl inte så där jättebra.
 
Och nu ska jag ut på promenad med Rainman, Iza och Julia igen. Tänkte även snöra på mig skridskorna och åka runt lite på dammen (:

// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback