Idag (:

Jag har tagit hand om "mina" unghästar idag också. Charlie red jag tillsammans med Nelly och Diza i skogen så de har fått rejsa av sig ordentligt! Vilket iaf Charlie tyckte var väldigt roligt, speciellt att få galoppera... (; Sedan tog jag en promenad med Rainman tillsammans med Julia och Iza. Behöver jag säga att Rainman fick gå först så att vi kom förbi allt "farligt" på vägen? Tuff 2-åring det där måste jag säga! Han såg dessutom till att hålla ett riktigt högt tempo, mest för att han tycker det är så himla roligt att få komma ut. Jag tackar så mycket för de skoskaven jag fick p.g.a. det... Nu ska jag ta och läsa lite körkortsteori innan jag går och lägger mig!
 
// Johanna




Just nu pågår en bloggtävling på vår blogg, där man kan vinna ett supersnyggt schabrak! Bara genom att ägna några få minuter av ditt liv och följa fyra enkla steg så har du chans att vinna detta. Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.se/2013/january/vinn-ett-legacy-gold-medal-schabrak-fran-hooks.html#comment

Kram. (Förlåt, om du inte gillar sådana här kommentarer!)

2013-01-04 // 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback