It's friday!

Sitter och kopplar av framför datorn med världens kelgris Whiskey i knäet. Glädjer mig över att jag är halvvägs genom FSUn och har nu bara lite strid kvar men den är inte förrän i maj. Är sur över att man plötsligt inte får ta C-körkort förrän man är 21, vilket är en stor plump i protokollet för mig. Är ändå glad över att jag har Försvarsmakten som arbetsgivare! Jag slipper nog teoridelen som ska vara i 4 veckor nu och får förhoppningsvis någon annan rolig utbildning istället. Jag klagar väl inte ändå, tycker bara att det är surt att jag alltid hamnar så att alla roliga regeländringar stoppar mig, eller kommer ett år försent. Men det är min vanliga otur.
 
Slutklagat, jag är tillbaka till världens bästa pluton i ett kanonbra kompani och körkortet är ändå inget problem egentligen! Nu ska jag vila upp mig över helgen och sedan kör vi en ny arbetsvecka. Fjärde (egentligen femte) veckan på Ing 2, tiden bara rusar ju iväg!
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback