Kängproblem...

Idag har jag ont i mina fötter, främst i hälarna. De är inte förtjusta i mina m90-kängor kan jag säga, ärligt talat så hatar de dem. I morgon följer mina Lundhags Contessa med till Eksjö för att bli bedömda och (förhoppningsvis) godkända. De har ju ett problem i och med att de inte är helt svarta men jag kan lova att jag kollat innan om det var okej! Så med mina självgående kängor på fötterna kanske, och jag säger bara kanske, exercisen kan bli rolig. Vadå springa i takt? Sen när är det nödvändigt?! Välkommen tillbacka till GMU i nytappning - nu kallad FSU... ^^ Jaja, jag dör ju inte av lite disciplin. Roligast är ju att vi är 4 st som utmärker sig för att vara de enda som inte kommer direkt från GMU i Eksjö, behöver jag säga att jag är den av dem? (; Och att det är helt underbara människor!
 
Back till mina kängor, jag hade ju tänkt ha m90 på kasern och Contessa i skogen så jag slapp putsa de där jävla kängorna hela tiden. Jag får nog göra en omplanering och ta med putsduken och läderfettet tillsammans med skorna, mina fötter ska minsann inte behöva dö när jag har ett underbart alternativ som bara väntar på att få användas. Så nu ska jag putsa upp mina kängor och förbereda dem för en kritisk bedömning i morgon (:
 
// Johanna
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback