Nu tar jag helg!

Sitter och slösurfar framför datorn, lyssnar på musik och tar det bara lugnt samtidigt som jag tycker synd om mitt huvud som fick sig en del stryk idag. Närkamp är kanske inte riktigt min grej tyvärr... Särskilt inte när det kommer till sparring ^^ Men men, det är väl av misstagen man lär sig? Huvudet mår ju tio gånger bättre än efter närkampen i Skövde så jag inbillar mig att min gard var bättre. Eller så var alla snällare här... Oavsett så får jag säga att den här närkampen var mycket roligare än den jag har haft tidigare!
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, sova ordentligt och till längre än 05.45. Det är inte bra att vara mer eller mindre ledig i 2 månader. Man blir ärligt talat lat, speciellt om man är en latmask redan innan. Och min kondition var är du? Du behövs snart jag lovar, att springa på vilja är ju så mycket jobbigare (;
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback