Ledig! (:

Wow, jag har hela helgen ledig sedan är det bara en vecka kvar på "sommarjobbet" innan jag tar lite välförtjänt semester. Och förresten var tog den här sommaren vägen, i dubbel bemärkelse. Det är helt sjukt att det redan är juli och solen skiner med sin frånvaro... Nu funderar jag på hur jag ska njuta av sommaren. Med smultron och Downton Abbey eller att sitta och skratta åt diverse kommentatorsfält? De där smultronen förutsätter ju att jag lyfter på röven och går ut och plockar dem. Kommentatorsfälten är ju ett klick bort. Jag tror jag låter internettrollens gnabb gå osynt till historien medan jag njuter av min lediga tid på ett sätt som är värdigt en sommarkväll.
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback