Dagen :)

Idag så har jag som knappt ridit på ett par månader hamnat uppe på hästryggen igen. Har ridit en supertrevlig häst som jag nog ska rida en del ett tag :) Gissa vem som kommer ha världens träningsvärk i morgon? Kan lova att mina lår kommer döda mig... Inte en muskel som används när man springer! Dessutom så hamnade jag nere på ridbanan idag, vilket var riktigt skojigt! Dock så hade jag världens träningsvärk efter att ha ridit russin i skogen så gissningsvis kommer jag knappt kunna gå i morgon. Men jag har hört att ridning bara är att åka runt? Det är väl hästen som gör jobbet??? ;) men kan väl säga att jag är sjukt taggad på att få rida en häst lite mer kontinuerligt igen :)

// Johanna






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback