Dagarna! (:

Kan ju sammanfatta de två dagarna som gått i veckan med följande mening:
Jag har kört lastbil.
Och för att utöka mitt inlägg lite. Det är grymt kul att köra lastbil! Ännu roligare är det ju när man har förarbevis och får köra lastbilen på väg utan övningskörsskylt. Så man kan säga att jag har haft kul på jobbet hittills i veckan. Och i morgon är sista dagen innan det blir lite påskledigt. Gött med långhelg får jag säga. Är ingen morgonmänniska så det är döden för mig att kliva upp vid kl 6. Men var hittar man ett arbete där man jobbar konstant kväll? Just det, de är väldigt lätträknade! Så just nu är målet att bli morgonpigg (hur det ska gå till?)
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback