Fastnade nästan hemma...

Kan väl sammanfatta mina dagar den här veckan (hittills):
Skrev körkortsteori i måndags - godkänt
Körde lastbil i vetlanda igår och skrev teorin till jägarexamen. Godkänd på teorin.
Körde upp för förarbevis idag - godkänd och har nu militärt förarbevis för lastbil!
Körde 2 mil extra för att ta mig hem idag till dubbla tiden. Lastbil som stod på tvären över 31:an och stoppade trafiken åt båda håll. Snurrade runt på diverse vägar för att tillslut hitta hem. Kändes lite surt när jag var 5 km från ytterdörren. Men, men jag kom ju hem! Annars önskar jag att lastbilarna vore mer anpassades efter vårt svenska vinterväglag. Sedan gjorde det ju inget om snöröjningen på riksvägarna var bättre! Idag var det snorhalt...

// Johanna






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback