Ikea hela dagen lång!

Idag så blev det Ikea och Jönköping hela dagen på min lediga inarbetade skärtorsdag. Blev en mycket trevlig dag med lunch på Ikea med mitt smakråd, aka hov-fotografen, samt en vän som jag inte träffat på väldigt många månader! Med andra ord en mycket lyckad dag även jag nu har betydligt mindre pengar på kontot än när jag åkte på morgonen. Fast det var nog värt det och det blev inte så dyrt som jag tänkt mig och det känns väldigt skönt. Fast det kan bero på att jag antagligen glömde ungefär hälften av grejerna (kändes så)?
 
// Johanna




Haha jag tror vi var båda två extremt trötta på ikea vid torsdagens slut:) Tack för en underbar dag iaf, jag hade väldigt roligt trots att vi släpade runt på de minst sagt otypliga paket typ soffan:) var det mycket du saknade. Isf kanske vi ska ta en tripp till någon gång framöver??:)

Svar: Detsamma! Tja, lägenheten ser ju ut som ett bombnedslag just nu - inväntar ommålning och tapetsering. Sedan får vi se vad som saknas. Dock får jag ärligt erkänna att Ikea känns hyfsat avlägset, blir nog typ Vetlanda isf... (;
teambockaberg.blogg.se

2013-03-30 // 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback