Njutit i vårsolen (:

En hel dag ute i solen är faktiskt inte så illa ändå. Satt ute och åt lunch i solskenet och låg och njöt under dötiden innan våra genomföranden. Ibland är det inte så illa att vara ute och kräla i skogen måste jag säga. En sån här dag tar jag det som ett privilegium att faktiskt få möjligheten att vara ute i det vackra vädret under arbetstid. Är väl inte direkt alla förunnat att få betalt för att njuta av vårsolen (Sedan behöver vi väl inte nämna att jag är helt slut i kroppen, har blåmärken överallt och hittar fortfarande ljung och gräs lite överallt trots en dusch. Det blir så om man ålar ljung, över rötter och stenar och sedan ska springa därifrån. Men jag har ju fått dagens motionspass vill jag lova!).
 
// Johanna
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback