Buffy är slut! :(

Då var Buffy slut. 7 säsonger (145 episoder) senare så får jag säga att det här var nog ett av de sämre avsluten på en serie jag har sett. Givetvis bortsett från Game of Thrones avslutning på säsong 3, fast de håller till skillnad mot Buffy på med en säsong till. Jag förstår inte poängen med att bygga upp en massa intriger på det personliga planet för att sedan lösa säsongens stora problem och då stå där med en massa lösa trådar? Jaja, de ska inte tro att jag kommer köpa serietidningarna. Så beroende är jag inte av en serie. Jag fantiserar ihop en avslutning som jag vill ha det och så var det slut på det problemet. Tacka vet jag slutet på Harry Potter, eller Sagan om Ringen, så tycker jag att alla serier och filmer kan sluta. Inga mera frågor man vet hur det gick. Hade det inte varit för att min dator är helt knäpp så hade jag haft ett Sagan om Ringen-maraton för att slippa känslan av att något är oavslutat.
 
Äsch, nu ska jag sluta klaga på alla regissörer och gå upp till Dilko och testa på lite miljöträning!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback