Miljöträning :)

Jag vet inte om jag sagt det någon gång men: Jag älskar min häst! Det blev som sagt lite miljöträning nu på kvällen och det klarade han av galant. Plastband var löjligt, presenningen var en leksak likaså blev flaggan det när matte var social och inte hade 100 % uppmärksamhet på herrn. Det som inte var skoj var när flaggan skulle läggas över huvudet. Det ska vi alltså träna vidare på, precis som med det där paraplyet jag glömde hemma. Bortsett från det är det här antagligen den coolaste häst jag har träffat. Är man bara 3 år gammal kanske man ska ha lite att jobba på till nästa gång också? För det bör tilläggas att jag fick lägga flaggan över öronen och dra den över huvudet mot slutet - något som var otänkbart i början. Men vi ska jobba vidare på det här - helt klart! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback