Min kattlåde-låda

Har ju fullständigt glömt bort att visa min nya möbel! En kattlåde-låda.
 
Den här lådan från Bauhaus införskaffades när mamma och pappa var uppe i Stockholm. Rätt tråkig kan man ju säga.
Resultatet blev såhär! Efter att jag fått hjälp av släkt och vänner. Nä men skämt åsido, morfar var så snäll att han sågade ut hålet åt mig och min Martina (a.k.a hov-fotografen) som är typ asduktig på kalligrafi målade upp bokstäverna. Sedan så har jag faktiskt klarat av att sätta ihop lådan, måla den, fylla i bokstäverna med svart färg och måla dit tassavtrycken själv. Den blev ju rätt mycket snyggare än innan kan man ju säga och är troligtvis min snyggaste möbel i lägenheten (;
 
Och avslutningsvis ett tips från coachen: Fota inte med ISO Hi inomhus, bilderna blir lätt korniga då... Funkar dock bra i ridhus!
 
 
 




nämen gud vad coolt och vilken smart idé!

Svar: Ja, blev riktigt nöjd! :)
teambockaberg.blogg.se

2014-08-19 // 13:50:06
» Sanna

Haha vad cool! :)

Svar: Tack! :)
teambockaberg.blogg.se

2014-08-19 // 19:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback