Uppdatering (:

Jahaja, var ska jag börja. Jo, Dilko går som en klocka nu och går verkligen från klarhet till klarhet. Just nu känns det som om det jag behöver mest är en tränare så jag vet hur jag ska gå vidare och arbeta bort lite olater. Nu får han däremot en välförtjänt vila. Även om han är kanonduktig börjar han kännas trött i kroppen och jag ska ändå på övning.
Annars så kan jag tala om att man inte bör springa 7,5 km och sedan lasta 300 minor. Varav 240 av dem var vägde 10 kg styck och i ren envishet bars 2 i varje näve. Min rygg är trött! Rättelse: Hela min kropp är trött! Du vet att du börjat jobba när...?
Dagens tabbe var annars när jag insåg att jag lyckats klicka hem ett skärmskydd av modell "privacy", alltså ett tonat. Det var inte alls tanken kan jag lova. Men. Det var lätt att sätta dit och jag fick inga bubblor! Ett plus, vi får se hur länge det stannar innan det byts mot ett helkroppsskydd istället. Men, nog var det lite snopet och surt trots allt. Ett tips: Vid all internethandel kontrollera en extra gång vad det är du köper!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback