Dagens bravader!

Jag får ju mina infall ibland. Så även idag. Jag hade en hel del slye som skulle in till hästarna men traktorn var iväg på reparation så då var det bara att tänka utanför boxen. Vilket jag gjorde och kom fram till följande. Ekvationen häst som det går att dra saker med + loksele, draglinor, svängel och bogserstropp + slye är alldeles lysande! Sagt och gjort här är resultatet:
Han är allt en allroundbegåvning den där herrn! Igår jobbade han på som bara den på dressyrträning och idag så jobbade han som en riktig skogsbrukshäst (typ iaf). Imponerande är dock att han direkt förstod poängen med lokerna och la sig ner i selen när det blev jobbigt i backen. Det känns som att målet med att använda Dilko som dragare till ridbaneharven är på god väg att lyckas!
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback