En bild säger mer än tusen ord...

Försökte titta lite på dressyren från SIHS, men tja jag kände mest såhär.
Låt oss byta namn på dressyren som sport. Alternativt ändra definitionen fullständigt. Till typ: Dressyr: Sporten där flashigast framben och minst aktiva bakben vinner, kombinera gärna det med en hård hand, viftande svansar, ledsna ögon och gapande munnar så har du ett vinnande koncept. Nä men ärligt talat. Jag satt och tittade på gamla klipp på typ Klimke, Stuckelberg, Nuno Oliviera och Neckermann för ett tag sedan och funderade över vad som har hänt? Allting utvecklas, tyvärr utvecklas väl inte allt till det bättre.
 
Nu ska jag sluta gräva ner mig i det där, finna inspiration i gamla klipp på Youtube och se till att jag och Dilko äger på banorna i vår! (:
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback