Helgens bravader

Igår var det fint spektakel på jobbet som jag efter noga övervägande valde att gå på. Trots att det för min del innebar att jag fick dra på mig min balklänning igen. Jag hatar allt vad klänningar heter egentligen... Men jag måste säga att det var värt besväret för det blev en riktigt lyckad kväll! Så det var bara att inse att man kan ha en kul och trevlig kväll även i långklänning!
 

Min plågoande under gårdagen! Idag vaknade jag ärligt med en viss huvudvärk men slapp undan den värsta bakfyllan iaf! Så det blev faktiskt ridning på kvällen. Det var kul att komma upp på ryggen på Dilko igen kan jag lova! Han skötte sig bra och gick bra med tanke på underlaget. Vi har lite som måste finslipas annars så känns han lätt mogen för ett lc-program nu!
 
// Johanna 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback