Dagens hoppning (:

Plockade fram lite hinder till Dilko idag, eller tja Julia tog väl fram det mesta då hon hoppade lite med Russin oxå. Det gick väl sådär idag. Dilko var lite seg i värmen och ville inte riktigt fram. Jag då som inte kan hoppa så där jättebra vet ju inte riktigt vad jag ska göra. Men, men vi fick till ett bra språng och det kändes hyfsat emellanåt. Dagens problem var väl att när Dilko hoppade bra så gick det inte bra för mig och när jag jag fick till det så hoppade inte Dilko bra. Hej osynk! Dags att träna lite mer hoppning kanske? Eller inte, vi är ju trots allt ett dressyrekipage som idag slog höjdrekord på 70 cm (typ det högsta jag hoppat med en storhäst ^^).
Jag hyrde givetvis in min duktiga hov-fotograf idag. Hon lyckades med bilderna även idag (även om de på Julia givetvis blev bättre. Den stora frågan är dock om det beror på fotografen eller mig?)
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback