En dag i solen

Jahaja, vad har jag hittat på idag då? Jo, syster och jog tog en trip till sommarstugan för att njuta av semester/sommarlov när det fortfarande är varmt ute. Vi passade även på att premiärbada - det var riktigt kallt i sjön kan jag lova! Men ganska skönt ändå, när man väl var i... Så nu sitter jag då här med ben som matchar min röda tröja och svär över att jag inte använde solkräm. Ännu en gång är det bara att inse att en blek och blond skandinav inte tål solens strålar på sommaren. En läxa som jag inte lär mig trots att jag testar samma sak år efter år (;
 
När vi kom hem så tog vi varsin häst och gick ner på banan. Dilko gick bra ett tag men sen så vet jag inte riktigt vad som hände. Han blev spänd och konstig + att han tjagglar konstant på bettet. Känns inte riktigt bra för det är ju ett ganska tydligt tecken på att han inte trivs med det. Ska kolla igenom munnen på honom ordentligt i morgon och se om jag hittar en vargtand eller liknande. Annars vet jag inte vad det är, han är ju inte sån på stången fast då blir han stum i handen istället... Jaja, tjusningen med hästar är ju att allt inte är en spikrak väg framåt, eller?
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback