Gårdagens inköp!


Gårdagens inköp. Blev inte så mycket rent antalsmässigt men däremot tillräckligt dyrt för att min plånbok skulle börja klaga lite ;)
Ett vitt Mias schabrak har jag varit på jakt efter länge och hittade precis den modellen som jag ville ha!
Dilkos regntäcke läcker som ett såll så han behövde nytt, Horsewares täcken ska ju vara bra så nu hoppas jag att de håller vad de lovar!
Det börjar bli ohållbart att jag rider runt med Julias passande men dock obekväma säkerhetsväst så jag hittade faktiskt, otroligt nog, en som var bekväm och passade på att köpa den.
Sedan kunde jag inte låta bli att köpa Perfect Sits hästgodis utan konserveringsmedel ;)
Och så blev det en gummistång till Dilko, han biter sig gärna fast i de tredelade betten så jag hoppas att den kommer göra susen (särskilt med tanke på hur mycket jag letade innan jag hittade den rätta modellen)! :)
 
// Johanna 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback