Återvänt från Skåne :)

Nämen hej igen! Gissa vem som kommit hem från Skåne liksom? Ska man göra som alla andra bloggare och skriva om hur underbart det varit eller ska vi köra lite mer realistiskt? Okej, såhär då:
 
Det har varit en bra övning! Jag jag sovit i lastbilen hela tiden (själv) och enda gången det var lite jobbigt var när jag vaknade av att det hällregnade och insåg att takluckan var öppen... Aja, det hann inte bli så blött. Annars har solen skinit från en klarblå himmel och jag har njutit - fram tills igår då jag drog på mig första klassens förkylning och satt halva dan med sovsäcken runt mig för att hålla värmen. Feber? Eventuellt. Men nu är jag hemma igen och tänkte bjuda på en massa härliga bilder från övningen :)

Jag har nämligen kört lastbil, ganska mycket (läs: det är vad jag har gjort)

Nej, jag fick inte köra galt men jag fick sitta i den en stund.

Och här bodde jag då ett litet tag. På en äng mitt i Skåne :)

Och för att följa trenden, en vacker selfie. Några dagar sedan jag duschade med camofärg i ansiktet och en blommande syren i bakgrunden.
 
// Johanna





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback